راه‌اندازی پنج پایگاه حفظ دائم قرآن در بیجار
کد خبر: 3640606
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

راه‌اندازی پنج پایگاه حفظ دائم قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از راه‌اندازی پنج پایگاه حفظ دائم قرآن در سطح مؤسسات قرآنی این شهرستان خبر داد.

 حجت الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،  از راه‌اندازی پنج پایگاه حفظ دائم قرآن در سطح مؤسسات قرآنی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مؤسسات قرآن جوادالائمه، سیدان، بیانلو، توپ آغاج و گرگین از ژایگاه های دائم حفظ قرآن در بیجار هستند.

وی با اشاره به اینکه در تعدادی از شهرهای بیجار کلاس‌های حفظ قرآن برگزار می‌شود، افزود: در شهر حسن‌آباد یاسوکند با مربیان آموزش دیده روی حفظ قرآن کار می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بیان کرد: یکی از فعالیت های ویژه مؤسسات قرآنی شهرستان بیجار برگزاری دوره‌های آموزشی حفظ و مفاهیم آیات قرآن است که در کنار این کلاس‌های ترجمه و مفاهیم به آن‌ها آموزش می‌دهیم تا قرآن را حفظ کنند.

وی از راه اندازی کرسی‌های ثابت تلاوت قرآن در سطح مساجد این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با راه اندازی این کرسی های تلاوت هر روز تلاوت قرآن را در مکان‌های در نظر گرفته شده داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تفسیر قرآن یادآور شد: در این دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی با تفسیر قرآن بیان می‌شود.

captcha