رژه نیروهای مسلح ویژه هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می‌شود
کد خبر: 3641892
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

رژه نیروهای مسلح ویژه هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با اشاره به برنامه هفته دفاع مقدس، گفت: در نخستین روز از این هفته رژه نیروهای منتخب نظامی همزمان با۳۱شهریور در شاهرود برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، سردار عبدالرحیم ابراهیمیان،فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود عصر روز گذشته 22 شهریور در نشست شورای اداری ظهر با بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برنامه‌های این هفته با غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده این عزیزان آغاز و برنامه‌محوری آن رژه یگان‌های نمونه مسلح ارتش، سپاه، ناجا و بسیج استان سمنان خواهد بود.
وی افزود: غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای دفاع مقدس، رژه موتوری، رقابت های ورزشی و فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی و هنری، سخنرانی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر در این ایام تدارک دیده شده است.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با اشاره به رشادت شهدا در دوران دفاع مقدس، افزود: شاهرود یک هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در زمان خود، به نسبت جمعیت دومین میزان شهید را در ایران به خود اختصاص داده بود لذا باید گفت هفته دفاع مقدس برای مردم شاهرود که با فرهنگ شهادت آشنا هستند، دارای اهمیتی خاص است.
ابراهیمیان  ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌های فراوانی است که توسط مردان و شیر زنان ایران اسلامی خلق شد تا امروز هرآنچه از اقتدار، عزت، عظمت و بزرگی بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسته باشد، مرهون زحمات آنان قلمداد شود.
وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور مردان بی‌ادعایی است که در جنگ مردانه ایستادند و تا شهادتشان حتی کسی نامی از آنها نیز نبرده بود لذا این ایام یادگار نامهایی است که ایستادگی را به همه آموختند و خودشان ستاره وار رفتند.
فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود با تاکید بر اینکه دفاع مقدس حاصل کار یک ملت است، یاداور شد: حاصل افتخار آفرینی یک امت در قالب یک کشور و باید برنامه‌های این هفته بتواند پل ارتباطی بین نسل جوان جامعه و آرمانهای مقدس انقلاب باشد.
منبع: خبرگزاری مهر
captcha