نمایش اقتدار یگان‌های نمونه نظامی فارس/ دفاع مقدس؛ مصداق بارز مدیریت جهادی
کد خبر: 3644895
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

نمایش اقتدار یگان‌های نمونه نظامی فارس/ دفاع مقدس؛ مصداق بارز مدیریت جهادی

گروه اجتماعی: همزمان با سراسر كشور و با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، رژه اقتدار یگان‌های نمونه نیروهای نظامی در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همزمان با سراسر كشور، در نخستین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس، رژه اقتدار یگان‌های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی استان فارس امروز، 31 شهریورماه در شیراز برگزار شد.

در این مراسم كه به میزبانی سپاه فجر فارس و با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان فارس برگزار شد، یگان‌های نمونه‌ پیاده، موتوری، لجستیكی و پشتیبانی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را مصداق بارز مدیریت جهادی دانست و لزوم بازگویی ابعاد مختلف آن به همه نسل‌ها را متذكر شد.

وی با تصریح اینكه منتقل نشدن حقایق دفاع مقدس به نسل‌های امروز آینده ممكن است این رخ‌داد تاریخی اثرگذار را به تحریف مبتلا كند، گفت: آنچه مهم است اینكه همه نسل‌ها بدانند ایران اسلامی آغازگر جنگ نبود.

غياثی افزود: دوران دفاع مقدس علی‌رغم همه مشکلات و تلخی‌هایی كه داشت، بركات فراوانی را برای كشور و انقلاب به ارمغان آورد كه خوداتكایی مهمترین آنها است؛ چنانچه اگر این خود اتكایی نبود، چه بسا آمریكا و دیگر كشورها به خودشان اجازه می‌دادند در امور كشور دخالت كرده و حتی حضور فیزیكی در كشور داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار كرد جمهوری اسلامی در جایگاهی از اقتدار امنیتی قرار دارد و تمام نیروهای مسلح با وفاق و همدلی، توطئه‌ها را رصد كرده و هر نقشه‌ای را نقش برآب می‌كنند.

captcha