مردم و رزمندگان ما جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند
کد خبر: 3644915
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

مردم و رزمندگان ما جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به تقدیم 23 هزار شهید در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان کشور گفت: مردم و رزمندگان ما جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند که همچنان پایدار و عزت آفرین است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از  کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: مردم و رزمندگان ما جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند که همچنان پایدار و عزت آفرین است.

وی افزود: ما پیروزی در دفاع مقدس را مرهون آموزه‌هایی عاشورایی هستیم چراکه به پیروزی از قیام عاشورا در هشت سال جنگ تحملیلی رزمندگان ما عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه امروز کشور ایران به عنوان حامی مظلومان در هر جای دنیا اگر توطئه یا مشکلی برای مسلمانان پیش بیاید، دفاع می‌کند، بیان کرد: امروز ما ارتش و نیروهای مسلح قدرتمندی را داریم که پایه آنها در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بنیان نهاده شده است.

وی با اعلام اینکه خداوند قدرتی را به نیروهای مسلح ما عطا کرده است که دشمنان کشور ما جرات تعرض به خاک کشور ما را ندارند، اعلام کرد: ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد و امروز هم هیچکس جرات تعرض به خاک کشورمان را ندارد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: مردم ما همواره در تمامی صحنه‌ها با هوشیاری و غیرت حضور داشته‌اند و به تمام کسانی که به کشور ما چشم طمع دارند نشان می‌دهند که تمام اقوام ایرانی همدل هستند و از ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به تقدیم 23 هزار شهید در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان کشور، یادآور شد: همچنین استان کردستان 5400 شهید را تقدیم انقلاب کرده است تا ما امروز این امنیت را داشته باشیم.

captcha