رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های اسلام مبارزه کردند
کد خبر: 3644918
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های اسلام مبارزه کردند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به خاطر دفاع از ارزش‌های اسلام مبارزه کردند و حاضر شدند از جان خود بگذرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از  کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز،31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به خاطر دفاع از ارزش‌های اسلام مبارزه کردند و حاضر شدند از جان خود بگذرند.

وی افزود: اراده، ایستادگی، مجاهدت، سختکوشی و رشادت‌های رزمندگان ما در دوران جنگ باعث شد که ما در یک جنگ نابرابر پیروز میدان باشیم و کشور عراق و صدام را که 50 کشور دنیا و ابرقدرت‌های شرق و غرب او را حمایت می‌کردند شکست دهیم.

سردار رجبی ادامه داد: ما با گذشت هشت سال جنگ، حتی نگذاشتیم که یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد و وحدت رویه میان نیروهای مسلح ما مثال زدنی بود.

وی گفت: امروز هم نیروهای مسلح ما آمادگی مقابله با هرگونه ناامنی را دارند و می‌توانند هرگونه تهدید داخلی و خارجی را دفع کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه راهبرد سپاه در کردستان تأمین امنیت پایدار برای مردم است، عنوان کرد: نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدید دشمنان ایستادگی می‌کنند و نیروهای مستقر در کردستان از تجهیزات و جنگ افزارهای پیشرفته برخوردار هستند.

وی در ادامه به وضعیت استان کردستان در دوران جنگ اشاره و بیان کرد: ما در کردستان در دو جبهه با دشمنان درگیر بودیم و مردم استان هم با اشرار ضد انقلاب که توسعه استان را نشانه گرفته بودند و هم با رژیم بعث عراق، در مبارزه بودند.

سردار رجبی در ادامه با اشاره به برنامه‌های محرومیت زدایی سپاه، اعلام کرد: مأموریت ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، رفع محرومیت از چهره 300 روستای استان است و هم اکنون هم بالغ بر یک هزار پروژه را در دست اقدام داریم.

وی یادآور شد: سپاه در خصوص محرومیت‌زدایی، اقدامات فرهنگی، عمرانی و اقتصادی فعالیت‌های خوبی داشته و بیش از چهار هزار پروژه محرومیت زدایی را در سطح استان انجام داده است.

captcha