همه‌پرسی استقلال کردستان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 3644953
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

همه‌پرسی استقلال کردستان در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: بار دیگر دشمن با حربه‌ای جدید قصد شیطنت در منطقه دارد، قصد دارد همچون جنگ جهانی دوم که رژیم منحوس صهیونیستی را ایجاد کردند، امروز با تجزیه کشور عراق به اهداف شوم خوم دست یابند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 31 شهریورماه در  خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: حوادث اخیر ميانمار نقص کامل حقوق بشر است چطور سران این کشور که دم از مبارزه با تروریست می‌زنند، اقدام وحشیانه خود را علیه کودکان و مردم بی‌گناه نمی‌بینند.
وی ادامه داد: به راستی چه کسی به سران میانمار جایزه صلح نوبل داده است، نهادهای حامی حقوق بشر امروز به جنایتکارترین افراد زمانه همچون نخست وزیر اسرائيل، خانم سوچی، جایزه صلح نوبل می‌دهد و از طرفی این افراد با وحشیانه‌ترین حالت ممکن اقدام به قتل کودکان، زنان و مردم بی‌گناه می‌کنند، سوزاندن خانه‌ها و کودکان کجا جایزه صلح و حقوق بشر دارد؟
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: این حوادث باید اتفاق بیافتد تا ما به حکومت حضرت مهدی و عدالتش بیش از گذشته ایمان بیاوریم زیرا ایشان تنها فردی است که به معنای کامل، عدالت و حقوق بشر را در سراسر جهان برپا می‌کند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه باید مسلمان و شیعیان هوشیار باشند، گفت: بار دیگر دشمن با حربه‌ای جدید قصد شیطنت در منطقه را دارد، قصد دارد همچون جنگ جهانی دوم که رژیم منحوس صهیونیستی را ایجاد کردند، امروز با تجزیه کشور عراق به اهداف شوم خوم دست یابند.
خطیب نماز جمعه اراک تاکید کرد: همه پرسی برای تجزیه عراق اقدامی است که نه فقط برای منافع ملی کشور عراق خطر دارد بلکه برای منافع تمام کشورهای منطقه خطرناک است. خوشبختانه دولت عراق در این زمینه هوشیار است ولی افرادی که دم از تجزیه عراق می‌زنند تا به هدف خود دست پیدا نکنند، آرام نمی‌شوند.
آیت‌الله دری نجف آبادی در پایان با اشاره به اعتراضات کارگران هپکو و آذرآب گفت: مشکلات این واحدهای صنعتی، مساله امنیتی نیست و می‌توان با اجرای صحیح و به موقع اقتصاد مقاومتی مشکل این واحدهای صنعتی و کارگران را حل کرد.
captcha