توزيع روزانه 7هزار پرس غذا به زائران حسينی در نجف اشرف
کد خبر: 3645898
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲

توزيع روزانه 7هزار پرس غذا به زائران حسينی در نجف اشرف

گروه اجتماعی: اداره كل اوقاف البرز در موكب اميرالمومنين(ع) روزانه 7هزار پرس غذای گرم بین زائران اباعبدالله حسين(ع) در نجف اشرف توزيع می‌كند.

حجت الاسلام والمسلمين محمد صالحی، مديركل اوقاف و امور خيريه استان البرز در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: اقدامات اوليه برپایی موکب حضرت علی(ع) در شهر نجف اشرف و جمع كردن نذورات و كمك‌های مردمی توسط اداره كل اوقاف در حال انجام است.
وی افزود: با کمک خیرین و نيكوكاران و در راستای اجرای نيات موقوفات اقدام به ایجاد موكب در  نجف اشرف کرده‌ایم و پرچم البرز را در آن‌جا برافراشته خواهیم کرد.
اين مسئول گفت: در اين راستا از مردم کمک خواستیم و مردم در بحث مشاركت و کمک‌رسانی به زائران نیز همیشه همراه ما بوده و به ندای ما لبيك گفتند و نذورات و كمك‌های خود را از طريق مراكز جمع‌آوری كه در آستان مقدس امامزادگان داير است اهدا می‌كنند.
صالحی ابرازکرد: موكب اوقاف  استان البرز  به مدت بیست روز در نجف اشرف داير خواهد بود و خدمات ويژه به  زائران حسينی ارائه خواهد كرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بیان کرد: طبق برنامه پيش‌بينی شده  دو هفته غذای گرم و نيم وعده به زائران ارائه خواهد شد و توزیع ۷هزار پرس غذای گرم هر روز در بین مردم برنامه‌ريزی شده است.
وی با بيان اينكه هرسال فرهنگ پیاده‌‌روی اربعین حسینی در بین جوانان پررنگ‌تر می‌شود، افزود: پیاده‌روی اربعین حسینی نماد اقتدار، عظمت انقلاب اسلامی و وحدت شعیه در جهان اسلام است.

captcha