كلاس‌های دانشگاه‌ها نباید با زمان برگزاری نماز جماعت همزمان باشد
کد خبر: 3651501
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
قرائتی:

كلاس‌های دانشگاه‌ها نباید با زمان برگزاری نماز جماعت همزمان باشد

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس با بیان اینكه زمان برگزاری كلاس‌های دانشجویان در دانشگاه نباید با زمان برگزاری نمازجماعت تداخل داشته باشد، بر لزوم همه رؤسای مراكز این دانشگاه به این مهم تأكید كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، عبدالرسول قرائتی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس امروز، 18 مهرماه در نشست ترویج و توسعه اقامه نماز جماعت این دانشگاه با بیان اینكه رفتار واقعی اساتید وكاركنان تاثیر بسزایی در دانشجویان دارد، گفت: اهمیت دادن به موضوعات عقیدتی و مذهبی از سوی اساتید موجب خواهد شد دانشجویان نیز به شركت در فعالیت‌های مذهبی ترغیب شوند.

وی افزود: باید از حركت‌های مصنوعی برای ترغیب دانشجویان به حضور در نمازجماعت و سایر فعالیت‌های فرهنگی ـ مذهبی خودداری كرد چرا كه نتیجه عكس می‌دهند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت: تأكید ما این است كه زمان برگزاری كلاس‌های دانشجویان در دانشگاه با زمان برگزاری نمازجماعت تداخل نداشته باشد كه دراین راستا باید همه رؤسای مراكز و واحدها به این موضوع توجه ویژه‌ای كنند.
در بخش دیگری از این نشست، حجت‌الاسلام حافظ ثابت، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز با ابراز رضایت از فعالیت‌های مذهبی خصوصاً برگزاری نمازجماعت در مراكز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور گفت: در حال حاضر در 15 مركز و واحد دانشگاه پیام‌نور كه زیرساخت های لازم وجود دارد، نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، در این جلسه مقرر شد دوره‌های آموزش اخلاق و مشاوره‌های مذهبی در دانشگاه پیام نور استان برگزار شود.

captcha