ایجاد امنیت پایدار از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی است
کد خبر: 3651722
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
سرلشکر صفوی مطرح کرد:

ایجاد امنیت پایدار از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی است

گروه سیاسی: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی انتظامی باید وظایف قانونی خود را به‌خوبی بشناسد، گفت: ایجاد امنیت پایدار از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح امروز در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی، نیروی سربلند، سرافراز، مقتدر، مؤمن، هوشمند، کارآمد، مردمدار و مردم‌یار است.
وی با بیان اینکه مدیریت امنیتی سرزمینی و ایجاد امنیت پایدار از مأموریت‌های اصلی نیروی انتظامی است، افزود: فرماندهی مأموریت‌های انتظامی و مرزبانی در این استان باتوجه به گستردگی جغرافیایی استان، 370 کلیومتر مرز مشترک با عراق و تنوع طوایف و قومیت‌ها بسیار دشوار است.
سردار رحیم‌صفوی تصریح کرد: پلیس کشور ما در کمترین زمان ممکن قادر به کشف جرم است و این نشانگر قدرتمند بودن این نیرو است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در نیروهای مسلح اظهار کرد: نیروی انتظامی نباید دچار روزمرگی شود و باید به‌دنبال دستیابی به فناوری‌های نوین و ارتقاء سطح آموزش باشد.
وی آمادگی عملیاتی در نیروهای مسلح و اشراف اطلاعاتی را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: نیروهای انتظامی نیازمند شجاعت و دقت هستند.
سردار رحیم‌صفوی پیشگیری به موقع و قبل از وقوع و شناسایی آسیب‌های اجتماعی منجر به ناامنی را از دیگر شاخص‌های مهم در انجام موفقیت‌آمیز مأموریت‌های پلیس دانست و گفت: پلیس کشور در کمترین زمان ممکن قادر به کشف جرم است و این نشانگر قدرتمند بودن این نیرو است.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی نسبت به مجرمان و متخلفان با صلابت و قدرت اقدام و ارتباط مستقیم با بدنه جامعه را حفظ کند.
سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار افزود: نیروی انتظامی با وجود مأموریت‌های متعدد و باتوجه به آسیب‌ها، تهدیدات و موقیعیت استان از توان و قابلیت بالایی برخوردار است.
وی گفت: براساس شاخص‌های تعیین شده، اقدامات خوبی برای حفظ نظم و امنیت انجام شده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی با تعهد و دلسوزی در مسیر پاسداری از ارزش‌های انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کنند.
captcha