نهم ربیع‌الاول روز تحقق آرزوی همه انبیا و اولیاست
کد خبر: 3665366
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

نهم ربیع‌الاول روز تحقق آرزوی همه انبیا و اولیاست

گروه اجتماعی:‌ مسئول برگزاری جشن نهم ربیع در سمنان‌، ۹ ربیع‌الاول را روز تحقق آرزوی همه انبیا و اولیا دانست و افزود: مردم ایران وابسته به اهل بیت(ع) و ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، سید عباس دانایی، فرماندار سمنان امروز 30 ابان از برگزاری جشن بزرگ ۹ ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این جشن دوشنبه، ۶ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهید مطهری سمنان با حضور عاشقان ولایت و امامت برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به جایگاه خاص نهم ربیع‌الاول نزد شیعیان و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) بر هماهنگی هرچه بهتر در خصوص برگزاری جشن بزرگ نهم ربیع الاول تاکید نمود.
دانایی خواستار ورود جدی دستگاههای فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در متولی در برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه و توسعه و بسط نشاط معنوی در جامعه شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا عربی دبیر ستاد برگزاری دعای ندبه شهرستان و مسئول برگزاری جشن نهم ربیع در سمنان نیز در این جلسه ۹ربیع الاول روز تحقق آرزوی همه انبیا و اولیا دانست و افزود: مردم ایران وابسته به اهل بیت و ولایت هستند.  
وی بر اطلاع رسانی وسیع برای اقشار مختلف مردم جهت گرامیداشت این روز تاکید نمود.
گفتنی است اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، هنری، دینی و ورزشی و مدیحه سرایی و سخنرانی بخشی از برنامه‌های مراسم آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر(عج) در شهرستان سمنان است.
منبع: روابط عمومی فرمانداری سمنان
captcha