آذرآب در آستانه بحران است
کد خبر: 3667857
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

آذرآب در آستانه بحران است

گروه اقتصادی: استاندار مرکزی گفت: هم اکنون شرکت آذرآب در آستانه بحران قرار دارد و اگر تسهیلات مصوب کارگروه اقتصاد مقاومتی تأمین و به آذرآب تزریق نشود باید منتظر قرار گرفتن این شرکت در لیست شرکت‌های درگیر مشکل کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی، در جلسه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که امروز، 7 آذرماه در استانداری برگزار شد، در هفت ماه نخست امسال صادرات استان با کل صادرات سال گذشته برابری می‌کند که نشان دهنده ظرفیت استان است، آنچه باید در این حوزه بررسی و رفع کنیم قوانین دست پاگیر و تعدد نهادهای صادرکننده کالاست.
استاندار مرکزی با اشاره به شاخص‌های صنعت، معدن و تجارت گفت: در برخی از این شاخص‌ها استان مرکزی نمونه است اما در زمینه گردشگری فقط 50 درصد ظرفیت استان به کار گرفته شده است.
آقازاده تاکید کرد: باید کلیه دستگاه‌های متولی و مرتبط در حوزه تولید و صنعت در رفع چالش‌ها هم‌افزایی کنند، هم اکنون آذرآب در آستانه بحران قرار دارد و اگر تسهیلات مصوب کارگروه اقتصاد مقاومتی تأمین و به آذرآب تزریق نشود باید منتظر قرار گرفتن این شرکت در لیست شرکت‌های درگیر مشکل کشور باشیم.
استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: در کنار پیگیری مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی مرتبط با شرکت آذرآب، پیگیر مصوبات اجرایی شرکت هپکو نیز هستیم و در کنار آن دنبال توسعه و اشتغال روستایی از محل یک‌ونیم میلیارد دلار دولت نیز هستیم اگر این اعتبار در محل درست هزینه شود شاهد رونق اقتصاد روستا خواهیم بود.
captcha