هزینه شدن بیش از 2 میلیارد تومان برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی در بیجار
کد خبر: 3668083
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

هزینه شدن بیش از 2 میلیارد تومان برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی در بیجار

گروه سیاسی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیجار با اشاره به اجرای 168 پروژه محرومیت‌زدایی طی شش سال در این شهرستان گفت: برای اجرای این طرح ها دو میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسن عسگری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیجار شامگاه گذشته، هفتم آذرماه در نشست با اصحاب رسانه که در راستای محرومیت زدایی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قانون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی با اشاره به حضور سپاه در تمامی بخش های مختلف نظام، افزود: دشمن همواره با به مخاطره انداختن بخش اقتصاد کشور سعی در تغییر دیدگاه مردم نسبت به نظام دارد، در این راستا سپاه و بسیج در زمینه اقتصادی به بخش محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده‌ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیجار با اشاره به اجرای 168 پروژه محرومیت زدایی طی شش سال در این شهرستان بیان کرد: برای اجرای این طرح ها دو میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح محرومیت‌زدایی در روستاها از سال 90، عنوان کرد: در این چند سال فعالیت‌‌های خوبی از جمله احداث یک مدرسه سه کلاسه به ارزش 60 میلیون تومان، ساخت هشت زمین ورزشی به ارزش 32 میلیون تومان، ساخت 21 خانه عالم به ارزش 345 میلیون تومان انجام شده است.

عسگری آبرسانی به روستاهای محروم را یک نیاز دانست و اعلام کرد: خوشبختانه در این راستا موفق به اجرای هفت طرح آبرسانی به ارزش 132 میلیون تومان شدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیجار با بیان این مهم که در بحث اقتصاد مقاومتی کمک های مطلوبی انجام شده است، بیان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی به 345 نفر به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون تومان وام کم بهره تعلق گرفته است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهدای استان کردستان در سال 97، یادآور شد: در این راستا ناحیه مقاومت بسیج بیجار نیز ستادهای کنگره را فعال و برنامه های نیز انجام داده است.

captcha