برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با هفته وحدت در دانشکده علوم قرآنی مشهد
کد خبر: 3668637
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

برگزاری محفل انس با قرآن همزمان با هفته وحدت در دانشکده علوم قرآنی مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با هفته وحدت محفل انس با قرآن، در دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار می‌شود و قاریان برتر کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با هفته وحدت محفل انس با قرآن، در دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار می‌شود و قاریان برتر کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازند.
بنا براین گزارش، در محفل قرآنی دانشکده علوم قرآنی مشهد امیر لعل‌اول، قاری برتر قرآن و نفر اول مسابقات قرآن روسیه در سال جاری میلادی حضور دارد ضمن اینکه مختار دهقان، قاری برتر کشور و نماینده ایران در مسابقات آینده کشور مالزی از دیگر قاریان تلاوت‌کننده در این محفل قرآنی است.
در بخش دیگری از برنامه‌های این محفل قرآنی، حافظان قرآن به تلاوت می‌پردازند و اجرای مولودی‌خوانی به مناسبت میلاد پیامبر رحمت از دیگر برنامه‌های این محفل به شمار می‌رود.
ابتهال‌خوانی مهدی رضایی، از قاریان برتر کشور و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد این دانشکده نیز بخش دیگر از این محفل قرآنی در هفته وحدت خواهد بود.
گفتنی است، محفل انس با قرآن یکشنبه، 12 آذرماه، از ساعت 17:30 در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی مشهد، واقع در خیابان سناباد، نبش سناباد 33 برگزار خواهد شد.
captcha