سنندج میزبان چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی‌خوانی «هه تاو»
کد خبر: 3678375
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

سنندج میزبان چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی‌خوانی «هه تاو»

گروه فرهنگی: نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در استان کردستان از برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی‌خوانی «هه تاو»همزمان با ۲۴ تا ۲۶ تیر ماه سال ۹۷ در سنندج خبر داد

سامان احمدی، نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره مولودی خوانی هه تاو با گستره بین المللی همزمان از ٢٤ تا ٢٦ تیر سال آینده به میزبانی شهر سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: چهارمین جشنواره مولودی‌خوانی رضوی «هه تاو» از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در کردستان است که در دو بخش مولودی خوانی و منقبت خوانی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره با حضور مولودی خوانی دو کشور خارجی برگزار می شود، عنوان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با بنیاد امام رضا چهارمین دوره جشنواره هه تاو با حضور مهمانانی از کشور عراق و ترکیه برگزار می شود.
احمدی بیان کرد: دبیر تخصصی این دوره از جشنواره هه تاو به علیرضا غوثی از مداحان و دف نوازان استان کردستان و کار اجرایی جشنواره نیز به موسسه قرآنی ستایش واگذار شده است.
نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان کردستان با بیان اینکه در آینده نزدیک فراخوان شرکت در این جشنواره بین مراکز و مؤسسات فرهنگی - هنری اعلام می‌شود، یادآور شد: این دوره از جشنواره هه تاو با نام یادواره خلیفه کریم صفوتی نامگذاری شده است.

captcha