مدرسه 3 کلاسه بنیاد برکت روستای ینگیجه مریوان افتتاح شد
کد خبر: 3678515
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

مدرسه 3 کلاسه بنیاد برکت روستای ینگیجه مریوان افتتاح شد

گروه اجتماعی: دبستان سه کلاسه برکت با حضور مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی امروز، 12 دی ماه در روستای ینگیجه مریوان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، دبستان سه کلاسه برکت با حضور مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی روستای ینگیجه مریوان افتتاح شد.
بهمن عرفانی، مدیر آموزش و پرورش مریوان این طرح آموزشی با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت با 280 متر زیربنا توسط اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شده است.
وی با اشاره به کمک‌های مؤثر بنیاد برکت در امر مدرسه‌سازی افزود: با بهره‌برداری از این مدرسه 33 دانش‌آموز روستای ینگیجه از فضای آموزشی مناسبت و استاندارد برخوردار شدند.
ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان هم در آیین افتتاح این مدرسه به اهمیت علم و دانش و نقش آن در توسعه و پیشرفت جامعه پرداخت و افزود: زیربنای هر نوع توسعه و آبادانی آموزش و پرورش است و اگر به آموزش پرورش بها داده شود قطعا آثار مثبتی را بر جای خواهد گذاشت.
وی در پایان یادآور شد: انسان‌ها باید سخاوتمند باشند، چراکه هرکسی سخاوتمند و خیر باشد به خداوند نزدیکتر خواهد بود و مدرسه‌سازی به مانند ساختن مسجد است که حتی اجر مدرسه‌سازی از آن بیشتر است.

captcha