3200 نفر کردستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام کردند
کد خبر: 3684013
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

3200 نفر کردستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن ثبت‌نام کردند

گروه فعالیت های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام سه هزار و 200 نفر قرآن‌آموز کردستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان امروز، یکم بهمن ماه در دومین نشست کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کردستان اظهار کرد: در برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر باید تمام مسئولیت ها را به مردم واگذار کرد.
وی با اشاره به اینکه برنامه های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی باید مردم محور باشد، افزود: در این راستا سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های استان باید از نظر مادی و معنوی پشتیبان مردم باشند و از آن‌ها حمایت کنند.
حجت‌الاسلام عباسپور عنوان کرد: امامان جماعت و ماموستایان سکاندار ما در اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند و با کمک از آن‌ها و واگذاری برنامه‌های فرهنگی به این علمای دینی می‌توان زمینه حضور بیشتر مردم را فراهم کرد.
وی با اشاره به تجلیل از فعالان قرانی در برنامه های دهه فجر اعلام کرد: از افراد شاخص قرآنی که به صورت مردمی کار می کنند و از تمام شهرستان‌های استان انتخاب شود تا از این طریق یک دلگرمی در دل آن‌ها ایجاد شود.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام سه هزار و 200 نفر قرآن‌آموز کردستانی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنی خبر داد.

captcha