انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی البرز و شهرداری کرج
کد خبر: 3685117
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی البرز و شهرداری کرج

گروه اقتصادی: جهاددانشگاهی البرز و شهرداری کرج در زمینه ارائه خدمات تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، این تفاهم‌نامه، چهارم بهمن‌ماه با حضور شهردار کرج و رئیس جهاددانشگاهی استان منعقد شد.
این تفاهم‌نامه به منظور توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه‌ ارائه خدمات تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری کرج منعقد شده است.
موضوعاتی از قبیل تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری، مطالعات امکان‌سنجی و تهیه گزارش طرح‌های توجیهی مدنظر از مفاد این تفاهم‌نامه است.
گفتنی است در این تفاهم‌نامه بسته‌های پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت به دو بخش تقسیم می‌شود که بخش اول آن شامل ارائه آنالیز هزینه - درآمد، ارایه فاکتورهای اقتصادی پروژه شامل ارزش خالص و نرخ بازده داخلی و پیش‌بینی مخاطرات و ریسک‌های پیش روی سازمان و ارائه‌ راهکارهایی برای کاهش ریسک است.
بخش دوم نیز شامل معرفی عمومی پروژه از جمله بیان دلایل توجیهی برای اجرای پروژه و منافع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی حاصل از اجرای پروژه، جایگاه پروژه در سلسله مراتب برنامه‌های توسعه و اسناد راهبردی بالادست و تاثیر مثبت آن در نظام شهری، تحلیل پروژه از نظر نظام حمل و نقل و دسترسی، زیرساخت‌ها و نظام عملکردی در مقیاس ناحیه‌ای، شهری و منطقه‌ای است.

 

captcha