شرکت 65 نفر سقزی در کلاس‌های طرح استانی آموزش مفاهیم قرآن
کد خبر: 3685393
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

شرکت 65 نفر سقزی در کلاس‌های طرح استانی آموزش مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان کردستان از شرکت 65 نفر سقزی در کلاس‌های طرح استانی آموزش مفاهیم قرآن خبر داد.

ژاله حیدری‌مقدم، مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به برگزاری طرح استان مفاهیم قرآنی در تمام شهرستان‌های استان اظهار کرد: سهمیه شهرستان سقز از این طرح چهار کلاس درس بوده است.
وی از شرکت 65 نفر سقزی در کلاس‌های طرح استانی آموزش مفاهیم قرآن خبر داد و افزود: در راستای نظارت بر حسن اجرای این طرح در شهرستان‌های استان و به منظور بررسی سیر پیشرفت اجرای طرح به همراه کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی امروز، پنجم بهمن ماه از روند اجرای این طرح در سقز بازدید کردیم.
مدیرعامل اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان کردستان با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح شرکت‌کنندگان تحت آموزش مفاهیم قرآن سطح یک و دو قرار گرفتند، اعلام کرد: این طرح در خانه‌های قرآن شهری این شهرستان برگزار شد که مورد استقبال خوب شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
وی با اشاره به تقدیم هدایایی به متعلمان در جریان این بازدید عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم سطح بالاتر این طرح را با توجه به اعلام نیاز و استقبالشان برگزار کنیم.
حیدری‌مقدم، از تلاش مسئولان شهرستان سقز در برگزاری هر چه بهتر این طرح در سطح شهرستان تشکر و قدردانی کرد و یادآور شد: این بازدید در سایر شهرستان‌های استان با هدف هدایت و نظارت بر روند اجرای طرح انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ این طرح با هدف درک و تدبر بیشتر قرآن‌آموزان از مفاهیم قرآن برگزار شده است چراکه فهم آیات قرآن موجب می‌شود آموزه‌های کتاب الهی در رفتار قرآن‌آموز نمود پیدا کند.

captcha