انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان
کد خبر: 3704050
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان

انعقاد تفاهم‌نامه بین جهاددانشگاهی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گروه اجتماعی- جهاددانشگاهی کردستان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان تفاهم‌نامه همکاری فرهنگي امضا کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، به منظور ارتقای سطح دانش و آموزش‌های عمومی و تخصصی در حوزه اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان منعقد شد.
در این مراسم اعظمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان اظهار کرد: ارتقاء فرهنگ عمومی و پاسخ گویی به نیازهای اساسی جامعه، کاربردی کردن نتایج طرح های پژوهشی، گسترش همفکری و همکاری های پژوهشی، فرهنگی و توسعه فعالیت های آموزشی در چارچوب رسالت های اصلی جهاددانشگاهی برای پاسخ گویی به نیاز های اساسی استان از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی از نهادهای معتمد در نظام جمهوری اسلامی است و قطعا نیروهای متخصص و متعهد در زمینه های مختلف کاری را جذب می کند افزود: همکاری بیشتر در زمینه های مرتبط با این نهاد انقلابی ضروریست و باید برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و مشاوره های قبل از ازدواج به جهاد دانشگاهی واگذار شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان ضمن اعلام حمایت از اجرای طرح خانواده سالم و مرکز خدمات تخصصی آسیب های اجتماعی توسط جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی باید بر اساس توانمندی های خود بتواند در این راستا همایش، دوره ها و کارگاه های مختلف آموزشی و طرح های نظر سنجی و نیاز سنجی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی برگزار کند.
چیا سهراب نژاد، رییس جهاد دانشگاهی کردستان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک مجموعه علمی و فرهنگی است که در بخش‌های مختلف آموزش، فرهنگی، پژوهشی خدمات و اقدامات خود را در استان ارایه می‌دهد.
وی افزود: برگزاری نشست های تخصصی با محوریت آسیب های اجتماعی و کارگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی به کاهش جرم در جامعه کمک می کند.
آیین انعقاد این تفاهم‌نامه نوزدهم فروردین ماه با حضور چیاسهراب نژاد، رییس جهاددانشگاهی کردستان و رضا اعظمی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان با محوریت همکاری در حوزه‌های فرهنگی، آموزشي و پژوهشي در سالن جلسات ساختمان معاونت اجتماعی دادگستری برگزار شد.
انتهای پیام

captcha