برگزاری نخستین همایش ملی «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» در بانه
کد خبر: 3717948
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

برگزاری نخستین همایش ملی «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» در بانه

گروه سیاسی- رئیس تبلیغات اسلامی بانه گفت: نخستین همایش ملی و منطقه‌ای «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» به مناسبت چهلیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بانه برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش ملی «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» در بانه

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری نخستین همایش ملی و منطقه‌ای «مردم کُرد و جمهوری اسلامی» در بانه، اظهار کرد: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با هدف بیان خدمات متقابل کُردها و نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی افزود: بیش از ۵ هزار برگ پوستر اطلاع‌رسانی این همایش در چهار استان آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و کردستان منتشر شده و انتظار داریم بیش از ۵۰۰ مقاله با موضوعات مختلف به دبیرخانه همایش ارسال شود.
حجت‌الاسلام رهبر بیان کرد: دبیرخانه همایش «مردم کرد و جمهوری اسلامی» آماده دریافت مقالات در محورهای اقتصاد، فرهنگ، سیاست، هنر، عدالت اجتماعی و ایثار و شهادت و دفاع از انقلاب اسلامی است و علاقمندان تا ۱۵ خردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه رویکردهای همایش در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: این همایش برای اولین بار در کشور و مناطق کُردنشین و فارغ از جناح‌ها و گرایش‌های سیاسی برگزار می‌شود و صرفاً در راستای وحدت، همدلی، امنیت و آرامش حاکم بر مرزهای جمهوری اسلامی و همچنین پاسداشت رشادت‌های مرزنشینان غیور کُرد اقدام می‌کند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بانه با اشاره به بیش از ۱۰ هزار شهید کُرد در دفاع مقدس، عنوان کرد: حضور بیش از ۱۰ هزار شهید کُرد در دفاع مقدس نشان از همدلی و وحدت ملت کُرد با نظام جمهوری اسلامی بوده و برگزاری این همایش هم به پاس خدمات شهدای کُرد بوده است.
وی افزود: نخستین همایش ملی و منطقه‌ای «مردم کرد و جمهوری اسلامی» در چهاردهم تیرماه سال جاری با همت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بانه و جمعی از نخبگان منطقه در هتل هاله بانه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام رهبر یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری به پست الکترونیکی eslamibaneh96@gmail.com ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۸۷۳۴۲۲۲۴۰ و ۰۸۷۳۴۲۳۶۱۲۲ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha