شرکت ۸۰ نفر قرآن‌آموز بانه‌ای در طرح بزرگ ختم قرآن
کد خبر: 3718884
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

شرکت ۸۰ نفر قرآن‌آموز بانه‌ای در طرح بزرگ ختم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: 80 نفر از قرآن‌آموزان شهرستان بانه در دهمین دوره طرح بزرگ ختم قرآن «هر روز یک حزب قرآن» شرکت کرده‌اند.

شرکت ۸۰ نفر قرآن‌آموز بانه‌ای در طرح بزرگ ختم قرآن

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: علاوه بر حضور مردم شهرستان بانه در محافل جزءخوانی ماه مبارک رمضان، تعداد ۸۰ نفر از قرآن‌آموزان و متعلمان مؤسسات قرآنی شهرستان بانه در دهمین دوره طرح بزرگ ختم قرآن کریم بصورت اینترنتی شرکت کرده‌اند.
وی افزود: در این طرح بزرگ ختم قرآن روزانه در دو گروه توسط ۱۲۰ نفر تعداد ۱۲۰ حزب قرآن یعنی تمام ۳۰ جزء قرآن به صورت جمعی و در عین حال انفرادی قرائت می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه با اعلام اینکه این دوره ختم قرآن برای هر شرکت‌ کننده طی چهار ماه به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: در طی این چهار ماه هر روز ۲۴۰ نفر در دو گروه ۱۲۰ نفر قرآن به طور کامل ختم می‌شود و ثواب آن مضاعف می‌شود.
وی اعلام کرد: اعضای شرکت‌کننده بدون اینکه همدیگر را ببینند و تنها با صرف ۱۰ دقیقه از وقت روزانه خود یک حزب را خوانده و به ختم روزانه قرآن هم کمک می‌کنند.
حجت‌الاسلام رهبر در پایان یادآور شد: حضور و مشارکت در این طرح قرآنی اجرای بمنظور انس و الفت بیشتر با قرآن کریم و ارتقای فرهنگ قرآنی و سبک زندگی قرآنی است.
انتهای پیام

captcha