حرم علی‌بن حمزة‌بن موسی‌الكاظم(ع)؛ میزبان نیایشگران شب‌های قدر
کد خبر: 3720276
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

حرم علی‌بن حمزة‌بن موسی‌الكاظم(ع)؛ میزبان نیایشگران شب‌های قدر

گروه اجتماعی ـ مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: مراسم لیالی قدر با حضور عزاداران ولایت و امامت مولای متقیان حضرت علی(ع) در محل حرم حضرت علی‌بن حمزه(ع) برگزار می‌شود.

حرم علی‌بن حمزة‌بن موسی‌الكاظم(ع)؛ میزبان نیایشگران شب‌های قدر

به گزارش ایكنا از فارس، جواد یزدانی، مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز، 13 خردادماه گفت: ویژه برنامه مراسم شب‌های قدر در سه شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان از ساعت 22:30 شب لغایت 3 بامداد با حضور عزاداران و زائرین در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزة‌بن موسی‌الكاظم(ع) شیراز برگزار می‌شود.
وی به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و افزود: شروع این مراسم با قرائت دعای افتتاح و پس از آن دعای جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی و دعای قرآن بر سر گرفتن قرائت می‌شود.
یزدانی اظهار كرد: در این مراسم حجت‌الاسلام ذوالانواری سخنرانی خواهد کرد و با حضور مداحان اهل بیت حاج محمد زرین قلم، حجت‌الاسلام نظری و کربلایی محمد شریفی نوای نوحه‌خوانی و عزاداری در این حرم مطهر طنین‌انداز می‌شود.
مسئول روابط عمومی اوقاف فارس با اشاره به اینکه در مراسم لیالی قدر عزاداران اطعام خواهند شد، اضافه کرد: در سه شب قدر در هنگام سحر عموم عزاداران و زائرین این حرم مطهر میهمان سفره‌های اطعام از محل حرم مطهر و نذورات خیرین هستند.
انتهای پیام

captcha