تشكل‌های مذهبی از بهترین ابزارهای روشنگری فرهنگی هستند
کد خبر: 3728359
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
صادقی:

تشكل‌های مذهبی از بهترین ابزارهای روشنگری فرهنگی هستند

گروه اجتماعی ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی داراب، مساجد و تشكل‌های مذهبی را از بهترین ابزارهای روشنگری فرهنگی دانست كه به خوبی می‌توانند راه مبارزه را ترسیم كنند.

تشكل‌های مذهبی از بهترین ابزارهای روشنگری فرهنگی هستند

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داراب امروز، 16 تیرماه گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مسجد در جریان مبارزه با تهاجم فرهنگی، آگاه کردن مسلمانان از تهاجم فرهنگی و گونه‌های آن و راه‌های جلوگیری از آن است.
وی افزود: مساجد و تشکل‌های مذهبی، از بهترین ابزارهای روشنگری فرهنگی هستند که به خوبی می‌توانند راه مبارزه را ترسیم کنند و مسجد، پایگاه مجلس‌های مذهبی است.
صادقی اظهار كرد: مسجد، در حفظ و تقویت نظام ارزشی نقش بسیار مهمی دارد و کوشش‌های بسیاری دراین مکان انجام شده است که برخی از آن‌ها عبارتند از بیان ارزش‌ها و آرمان‌های دینی، برپایی مراسم مذهبی و اعمال دینی مانند برقراری نماز جماعت و مراسم دعا و پاسخ به شبهه‌های دینی و اعتقادی، ایجاد نظام تربیت دینی و تقویت هویت دینی.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی داراب در ادامه به نقش روحانیون اشاره کرد و گفت: می‌توان گفت رهبری مسلمانان، در دفاع از فرهنگ ملی و مذهبی به دست روحانیون است.
انتهای پیام

captcha