نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد است
کد خبر: 3733703
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ابهر نماز جمعه را رسانه‌ای بزرگ برای رویارویی سفیران الهی با مردم خواند و گفت: نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد است.

نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر اظهار کرد: نمازجمعه یک رسانه بزرگ است و این رسانه با کم‌ترین هزینه بیشترین خدمت را به بشریت ارائه کرده است.

وی بیان کرد: نماز جمعه تریبونی است که سفیران الهی از آن پایگاه با مردمان روبه‌رو می‌شوند و سخن می‌گویند و حجاب و حفاظ و دیوارهای مصنوعی بین گوینده و شنونده وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبری، نمازجمعه قلب فرهنگی هر شهر است، تصریح کرد: نمازجمعه مروج و مبین سبک زندگی ایرانی اسلامی است و گره‌گشای نیازهای ذهنی مخاطبان به‌ویژه نسل جوان در زمینه‌های اعتقادی، علمی و سیاسی است.
 
امام جمعه ابهر نمازجمعه را منبع آشنایی مردم با جریان‌های سیاسی و توطئه دشمنان است خواند و گفت: نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد و فتنه‌برانگیز است.
 
وی با تاکید بر اینکه نهاد نمازجمعه دنبال حزب و جناح نیست، ادامه داد: نمازجمعه یک نهاد مردمی تابع ولایت و مسیر او مسیر قرآن و عترت و به دنبال خطوط ولایت و نظام اسلامی است.
 
رحیمی خاطرنشان کردد: یکی از برکات نهاد مقدس نمازجمعه در ابهر مرکز علمی حوزه علمیه خواهران است که امروز حدود 200 نفر در حوزه علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند و دیگر برکات نهاد نمازجمعه ساخت مرکز علمی بزرگ حوزه علمیه برادران در حدود 10 هزار مترمربع است که به لطف الهی در آینده بسیار نزدیک این مجموعه افتتاح خواهد شد.
 
امام جمعه ابهر ادامه داد: دیگر برکات نماز جمعه، این نهاد حلقه وصل مردم و مسئولان است و دفتر نهاد نمازجمعه پناهگاه و ملجاء برای مردم بزرگوار است. دیگر از خدمات ارزنده نهاد نمازجمعه، ساخت مصلای بزرگ الغدیر است که مع‌الاسف به خاطر نبود اعتبارات فعلا راکد مانده است.
 
انتهای پیام
captcha