پرداختن به هیئات مذهبی در مراكز آموزشی مغفول مانده‌ است
کد خبر: 3741183
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

پرداختن به هیئات مذهبی در مراكز آموزشی مغفول مانده‌ است

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هیئات مذهبی پاسارگاد گفت: هیئت مذهبی با دین، احساس و معرفت مردم در سطوح مختلف اجتماعی درگیر است، با این وجود در مراکز آموزشی به آن پرداخته نشده است.

پرداختن به هیئات مذهبی در مراكز آموزشی مغفول مانده‌ است

به گزارش ایكنا از فارس، عباس شهوندی، رئیس شورای هیئات مذهبی پاسارگاد امروز، 3 شهریورماه با بیان اینکه هیئت‌داران مسلط به ارزیابی مداحان و عالمانند و از علم روان‌شناسی نیز بی‌بهره نیستند، گفت: هیئت با دین، احساس و معرفت مردم در سطوح مختلف اجتماعی درگیر است، با این وجود در مراکز آموزشی به آن پرداخته نشده که همین امر نیازمند برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تبادل افکار افراد مختلف در سطوح مختلف هیئات است.
وی افزود: هیئت‌داران باید جلساتی را برای هم‌اندیشی و تبادل افکار و انتقال تجربیات خود برگزار کنند زیرا این امر موجب پیشرفت در امور و کسب معارف دینی می‌شود.
شهوندی با بیان اینکه زمانی که ابلیس ما را هدف قرار می‌دهد، باید بیش از هر وقت دیگری مراقب رفتار و اعمال خود باشیم، افزود: دشمنان ایران و اسلام همواره با ترفندهای گوناگون تلاش دارند اسلام را سرنگون کنند و در این مسیر هیئت‌ها را مورد توجه قرار داده‌اند زیرا زمین خوردن یک هیئت برایشان منفعت بیشتری دارد.
رئیس شورای هیئات مذهبی پاسارگاد با تصریح اینکه یکی از مهم‌ترین و دیرپاترین تشکل‌های شیعی، هیئت مذهبی است و ویژگی کار هیئتی را نظم و مدیریت دقیق و کامل دانست و گفت: اداره هیئت‌های مذهبی، نمونه‌ای از اداره جامعه مهدوی است لذا پیش از مطالعه جامعه مهدوی باید به چگونگی تشکیلات هیئت پرداخت.
انتهای پیام

captcha