حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در مریوان
کد خبر: 3744337
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در مریوان

گروه فرهنگی- فرماندار مریوان گفت: در ایام برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان شاهد حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در شهر مریوان بودیم.

حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد شفیعی، - فرماندار مریوان امروز، ۱۴ شهریورماه در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، اظهار کرد: رسانه‌ها نگاه بسیار خوبی را به جشنواره داشتند و توانستند تصویر زیبایی را از فرهنگ زیبای مریوان منتقل کنند.
وی با اشاره به حضور بیش از ۵۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در این دوره از جشنواره در شهر مریوان، افزود: مریوان با مردمان با فرهنگ و هنردوست و عالمان دینی خود، همیشه در صحنه‌های کشور درخشیده و الگو بوده است.
فرماندار مریوان عنوان کرد: مریوان با دارا بودن دریاچه زریوار، نگین غرب کشور مکان خوبی برای حضور گردشگران و میزبانی از مسافران را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: همچنین این شهر با وجود مرز بین المللی باشماق که دومین مرز ترانزیتی کشور است فرصت خوبی برای حضور سرمایه گذاران را داراست.
شفیعی در ادامه اعلام کرد: فردا میزبان وزیر نیرو در مریوان هستیم که دهها میلیارد تومان پروژه را افتتاح خواهد کرد که این نگاه ویژه دولت را به این منطقه نشان می‌دهد.
وی عنوان کرد: در شهر مریوان اخیرا پلاتو و ساختمان تئاتر کلنگ زنی شد که در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.
فرماندار مریوان در پایان یادآور شد: در این چند برگزاری جشنواره تئاتر، مردم مریوان با فرهنگ بالای خود هنرمندان را پذیرفتند و هنرمندان هم اقتدار نمایش گروهی را به سایر نقاط نشان دادند.
انتهای پیام

captcha