برگزاری همایش «پرچمداران بصیرت» در قروه
کد خبر: 3744575
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

برگزاری همایش «پرچمداران بصیرت» در قروه

گروه اجتماعی- همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم امروز، 15 شهریورماه در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی قروه برگزار شد.

همایش «پرچمداران بصیرت» در قروه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همایش بزرگ «پرچمداران بصیرت» با حضور حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و مسئولین شهرستانی امروز، 15 شهریورماه در مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی قروه برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری همایش بزرگ پرچمداران بصیرت، توجیه مسئولان هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی شهرستان اعم از مراکز و مؤسسات قرآنی، کانون مداحان، مبلغان و جامعه هدف سازمانی برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های ویژه ماه محرم است.
حجت‌الاسلام منتشلو با اشاره به اینکه بزرگترین مراسم مذهبی ما در ماه محرم برگزار می‌شود، بیان کرد: همه کشور و آحاد مردم ما با همه سلایق، مذاهب و ادیان در این دهه به سوگ اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش می‌نشینند.
وی با اعلام اینکه از ظرفیت بالای ماه محرم برای نشر معارف دین غافل نشویم، عنوان کرد: اگر خود را ملزم به عمل و اجرای قوانین و احکام شرع مقدس کنیم گرچه تعدادمان هم کم باشد خداوند متعال در این راه یاریمان خواهد کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه اعلام کرد امروز رسالت بزرگی به عهده روحانیون، به‌عنوان مجموعه‌ای اثرگذار، است و ساحت دین و ارزش‌های الهی در معرض خطر شدید و کینه‌توزانه دشمنان دین قرار دارد.
وی در پایان یادآور شد: باید خود را برای برپایی مراسم باشکوه و تبلیغ مؤثر دین در ایام محرم آماده کنیم و از ظرفیت بالای ماه محرم برای نشر معارف دین غافل نشویم.
انتهای پیام

captcha