افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی بیجار
کد خبر: 3753361
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی بیجار

گروه اجتماعی- مرکز نوآوری و شکوفایی شهرستان بیجار با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان و هیأت همراه و مسئولان شهرستان امروز ۱۴ مهرماه در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کردستان چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان امروز ۱۴ مهرماه در آیین افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت شهرستان بیجار که در مرکز جهاد دانشگاهی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پتانسیل شهرستان بیجار دلیل افتتاح مرکز نوآوری و گسترش فعالیت‌های جهاد دانشگاهی بیجار است.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی و پارک علم و فن‌آوری قدم اول خود را در شکوفا کردن استعداد جوانان برداشته است، افزود: این قدم را برداشته است اما اگر بخواهیم شهرستان بیجار به جایگاه واقعی خود برسد و بستری برای جوانان این شهرستان فراهم شود تا ایده و خلاقیت خود را به نتیجه برسانند مستلزم حمایت مدیران شهرستانی است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه فراهم شدن این بستر به حمایت مدیران شهرستانی از این مرکز بستگی دارد، بیان کرد: قدم اول در این امر داشتن پشتوانه مالی بوده که در صورت تأمین مالی مرکز، مشکلی در بحث علمی وجود ندارد.
وی با اعلام اینکه این آیین در واقع افتتاح دو مرکز بوده است، بیان کرد: با افتتاح مرکز نوآوری ساختمان جدید جهاد دانشگاهی بیجار نیز به بهره‌برداری رسیده است و این دو مرکز مکمل یکدیگر هستند.
سهراب‌نژاد با ذکر اینکه جهاد دانشگاهی در کشور به عنوان نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف سرآمد است، ادامه داد: باید این کار در استان کردستان صورت گیرد و در این زمینه شهرستان بیجار بهترین بستر برای این کار را دارد.
وی با تأکید بر اینکه جوانان شهرستان بیجار برای پیدا کردن شغل و کسب آموزش به سایر شهرها مهاجرت می کنند، بیان کرد: با حمایت مسئولان باید مهاجرت را به صورت معکوس برگردانیم.
قابل ذکر است؛ در پایان این مراسم سهیل جمشیدپور به عنوان مسئول مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت شهرستان بیجار معرفی شد.
انتهای پیام

captcha