اسکان ۷ هزار و ۷۰۰ زائر در موکب امام رضا(ع) در کربلا
کد خبر: 3758983
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

اسکان ۷ هزار و ۷۰۰ زائر در موکب امام رضا(ع) در کربلا

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: هفت هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی طی سه روز گذشته در موکب امام رضا(ع) در کربلا اسکان یافتند.

اسکان ۷ هزار و ۷۰۰ زائر در موکب امام رضا در کربلا

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان اظهار کرد: هفت هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی طی سه روز گذشته در موکب امام رضا(ع) در کربلا اسکان یافتند.
وی افزود: موکب امام رضا(ع) با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اردبیل، کردستان، چهار محال و بختیاری در کربلا معلی به زائران اربعین حسینی به ارائه خدمت می‌پردازند.
حجت‌الاسلام عباسپور بیان کرد: این خدمات شامل پذیرایی، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، دارو و درمان است و در کنار این خدمات مراسم قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا می‌شود.
وی یادآور شد: در این بازده زمانی ۱۰ هزار و ۵۴۰ نفر زائر حسینی پذیرایی و ۲۷ هزار و ۷۰۰ قرص نان گرم بین زائران توزیع شد و در همین مدت ۲۳۱ نفر از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند و این خدمات تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha