مغناطیس اربعین هرکسی را به‌خود جذب می‌کند
کد خبر: 3760017
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

مغناطیس اربعین هرکسی را به‌خود جذب می‌کند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: اربعین امام حسین (ع) آن‌چنان مغناطیسی دارد که هرکسی را به‌خود جذب می‌کند.

مغناطیس اربعین هرکسی را به‌خود جذب می‌کند

حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اربعین امام حسین علیه السلام آن چنان مغناطیسی دارد که هرکسی را به خود جذب می‌کند.
وی با اشاره به اینکه عشق به امام حسین علیه السلام همواره بسیاری را برای خدمت رسانی به دلدادگان آن حضرت آماده می‌کند، افزود: پیاده‌روی اربعین برکاتی فراوان دارد که مهم‌ترین آن رساندن ندای محبت اهل بیت علیهم السلام به جهانیان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اینکه اربعین واژه‌ای است به معنای عشق و فداکاری که در این ایام شاهد هرگونه فداکاری و ایثار مردم هستیم، بیان کرد: هرکسی با هر دیدگاه و تفکری در این ایام برای زیارت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش آماده می‌شود و یا اینکه برای خدمت به زائران حضرت مهیا می‌شود و همه اینها از برکات و جاذبه های امام حسین علیه السلام است.
وی اعلام کرد: از عشق به امام حسین علیه السلام است که در هر مکانی می بینیم بسیاری از افراد برای بزرگداشت حماسه شکوهمند عاشورا تلاش می‌کنند و هر کس به سهم خود گوشه ای از کارها را به عهده می گیرد.
حجت‌الاسلام منتشلو در ادامه عنوان کرد: در جامعه‌ای که شور حسینی درمیان جوانان موج می‌زند نباید از شعور و معارف آن حضرت غفلت ورزید و باید گام به گام آن‌ها را پیش برد تا به جامعه طراز و مدنظر آن امام همام دست یافت.
وی با تأکید بر ضرورت تعمیق اندیشه های اسلامی در راستای عزت و اعتلای مسلمین و نظام اسلامی در الگوگیری از عزت حسینی بر لزوم توجه به بصیرت و اطاعت از ولایت فقیه توصیه کرد.
انتهای پیام

captcha