آثار صاحبان قلم ماندگاری ملت‌ها را رقم می‌زند
کد خبر: 3766483
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

آثار صاحبان قلم ماندگاری ملت‌ها را رقم می‌زند

گروه فرهنگی - رئیس بنیاد نخبگان کردستان با اشاره به اینکه آثار نویسندگان و مترجمان و صاحبان قلم ماندگاری ملت‌ها را رقم می‌زند، افزود: به همین دلیل است که در جوامع توسعه یافته این افراد از جایگاه والایی برخوردار هستند.

بزرگان و عالمان هر ملتی سرمایه و قدرت نرم آن ملت هستند
به گزارش ایکنا از کردستان، رحمت صادقی، رئیس بنیاد نخبگان کردستان دیروز پنج شنبه، یکم آذرماه در مراسم نکوداشت ابوبکر حسن‌زاده، اظهار کرد: بزرگان و عالمان هر ملتی سرمایه و قدرت نرم آن ملت به شمار می‌روند.
وی افزود: آثار نویسندگان و مترجمان و صاحبان قلم ماندگاری ملت‌ها را رقم می‌زند و به همین دلیل است که در جوامع توسعه یافته این افراد از جایگاه والایی برخوردار هستند.
رئیس بنیاد نخبگان کردستان عنوان کرد: بزرگداشت و معرفی نخبه‌ها و الگوها، میراثی گرانبها را به یادگار گذاشته و ماندگاری تمدن و جایگاه آن ملت در جهان را رقم می‌زند.
وی ادامه داد: صاحبان قلم با آثار خود، خدمتی ارزنده به جامعه و ملت رسانده و وظیفه خود را نسبت به جامعه ادا کرده‌اند و امیدواریم صاحبان ثروت نیز در این وادی وارد شده و در راه پاسداشت علم و فکر و فرهنگ ملت خود بکوشند.
لازم به ذکر است؛ ابوبکر حسن زاده مترجم و معلم بزرگی است که آثار و تالیفات بسیاری در حوزه‌های حدیث، فقه و اصول، تاریخ اسلام و اندیشه اسلامی از عربی به فارسی ترجمه و منتشر کرده است.
انتهای پیام

captcha