تعامل مردم و نیروی انتظامی زمینه‌ساز برقرای امنیت در کردستان است
کد خبر: 3768981
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴

تعامل مردم و نیروی انتظامی زمینه‌ساز برقرای امنیت در کردستان است

گروه سیاسی ــ استاندار کردستان با اشاره به تعامل خوب نیروی انتظامی و مردم استان گفت: این تعامل و هماهنگی زمینه‌ساز برقراری روزافزون امنیت در استان کردستان است.

تعامل مردم و نیروی انتظامی زمینه‌ساز برقرای امنیت در کردستان است

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 11 آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد: ما همواره امنیت خود را در کشور مدیون نیروهای خدوم نظامی و انتظامی هستیم و باید از زحمات آن ها قدر دانی کنیم.
وی با اشاره اینکه به همت غیرت و توانایی نیروهای نظامی و انتظامی امنیت کردستان امروز مثال زدنی است، افزود: حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی در استان تمام خواب های گروهک های ضد انقلاب را که برای برهم زدن امینت کردستان داشتند، برهم زده است.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز دیگر در شورای تامین استان منیت وجود ندارد، اعلام کرد: تعامل و یکی شدن شورای تامین، امنیت را برای مردم استان به ارمغان آورده است.
وی با اشاره به تعامل خوب نیروی انتظامی و مردم استان گفت: این تعامل و هماهنگی زمینه ساز برقراری روز افزون امنیت در استان کردستان است.
مرادنیا یادآور شد: امیدواریم روز به روز بر اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی افزوده شده و احساس نظم و امنیت بین مردم بیشتر شود.
لازم به ذکر است، امروز در این مراسم از زحمات سردار خرم نیا فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کردستان تقدیر و سردار علی آزادی نیز به عنوان فرمانده نیروی انتظامی جدید در کردستان معارفه شد.
انتهای پیام

captcha