حماسه‌های ماندگار شهدا امنیت کردستان را مثال‌زدنی کرده است
کد خبر: 3768983
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

حماسه‌های ماندگار شهدا امنیت کردستان را مثال‌زدنی کرده است

گروه سیاسی ــ فرمانده سابق انتظامی استان کردستان گفت: نیروهای نظامی و امنیتی تمام خطرات و آسیب‌ها را به جان می‌خرند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند و به برکت خون شهیدان و حماسه‌های ماندگار آنها امروز امنیت در استان کردستان پایدار و مثال‌زدنی است.

حماسه‌های ماندگار شهدا امنیت کردستان را مثال‌زدنی کرده است

به گزارش ایکنا از کردستان، سردارمسعود خرم نیا، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان که امروز، ۱۱ آذرماه در ستاد فرماندهی برگزار شد،اظهار کرد:امروز سنگر انقلاب اسلامی از یک سرباز به سرباز توانمند و مقتدر تغییر می کند.
وی افزود: مردم مهربان استان کردستان همواره پشتیبان و حامی واقعی نیروی انتظامی و امنیت پایدار در استان هستند.
سربازان عرصه امنیت سنگرهای دفاع از وطن را به خوبی محافظت می‌کنند
فرمانده سابق انتظامی استان کردستان، بیان کرد: سربازان عرصه امنیت سنگرهای دفاع از امنیت و حفاظت از وطن را به خوبی و محکم نگه داشته‌اند و برای دفاع از آن جان خود را فدا می‌کنند.
وی افزود: خدا را شاکریم که سنگرهای دفاع و پاسداری از دین اسلام همواره مملو از انسان‌های فداکار و از جان گذشته‌ای است که جان خود را فدا می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند پرچم نظام مقدس انقلاب اسلامی بر زمین زده شود.
خرم‌نیا بیان کرد: نیروهای نظامی و امنیتی تمام خطرات و آسیب‌ها را به جان می‌خرند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند و به برکت خون شهیدان و حماسه‌های ماندگار آنها امروز امنیت در استان کردستان پایدار و مثال زدنی است.
وی اعلام کرد: در شرایط سخت مسئولان طراز اول استان همواره در کنار نیروی انتظامی بوده و از خدمات آن‌ها حمایت و پشتیبانی کرده اند.
فرمانده سابق انتظامی استان کردستان عنوان کرد: سپاه استان کردستان نیز همواره پشتبان ماموریت های نیروی انتظامی بوده و هستند چراکه قدر امنیت را به خوبی می دانند.
وی در پایان با اشاره به شهادت رسیدن نیروهای انتظامی برای دفاع از امنیت کشور یادآور شد: امنیت پایدار موجود در استان را مدیون خلوص نیت و ایستادگی نیروهای انتظامی هستیم.
انتهای پیام

captcha