جامعه با بصیرت دافع خطرات است
کد خبر: 3773111
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

جامعه با بصیرت دافع خطرات است

گروه اجتماعی - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: باید با افزایش بصیرت جامعه و معرفی دشمن و توطئه‌های مزورانه آن، مردم را نسبت به خطرات هوشیار کرد و هشدار داد.

جامعه با بصیرت دافع خطرات است

به گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر شمس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد روز گذشته، 25 آذرماه در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب خاتم اظهار کرد: تا امنیت در کشوری جاری و سای نباشد، رفاه، آسایش و توسعه و پیشرفت نیز شکل نمی گیرد.
وی ادامه داد: امنیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فردی همه در گروه امنیت عمومی است که تأمین آن از وظایف حاکمیت است.
این مقام قضایی به یادآوری هزینه های سنگین برای تأمین امنیت، بیان کرد: از زمان بنیانگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی هزاران شهید و جانباز در حفاظت از حریم این نظام و انقلاب و مردم جانفشانی کرده اند.
وی گفت: مسیری که از دفاع مقدس شروع و تا دفاع از حریم ائمه معصومین تداوم یافت و داخل کشور نیز همچنان قربانی می گیرد که شهید ایرج صفاری آخرین شهید مدافع امنیت در استان یزد بود که در چند روز پیش به یاران شهیدش پیوست.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد تصریح کرد: دیدگاه متعالی امام خامنه ای امروز کشور را به یک کشتی امن و آرام تبدیل کرده است که حتی برخی از کانال های معاند نیز نظام اسلامی ایران را جزء 10 قدرت برتر دنیا معرفی می نمایند.
وی وظیفه امروز مسئولان قضایی، امنیتی و انتظامی را تدوام بخشیدن به این امنیت پایدار دانست و گفت: باید با تبعیت از مقام عظمای ولایت، پرچم این نظام و انقلاب را به صاحب اصلی آن و نجات بخش همه مردم دنیا رساند.
شمس بر بصیرت افزایی، دشمن شناسی و کار و تلاش مضاعف در خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: باید با افزایش بصیرت جامعه و معرفی دشمن و توطئه های مزورانه آن، مردم را نسبت به خطرات هوشیار کرد و هشدار داد.
وی تحریم و جنگ اقتصادی را آخرین تیر ترکش دشمن در قبال ملت ایران ذکر کرد و افزود: راه گذر از این پیچ تاریخی و حساس تبعیت از مقام معظم رهبری و توجه با اقتصاد مقاومتی و درون زا است که در این زمینه وظیفه قوه قضاییه مصون سازی اقتصاد کشور با حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی است.
این مقام قضایی به تشکیل ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: در هر جای استان که یک بنگاه اقتصادی، تولیدی و اشتغال زا دچار حاشیه هایی شده است که می توان با حمایت قضایی مشکلات و موانع آن را رفع کرد، باید به این ستاد در مرکز استان معرفی شود تا با حضور جمعی از مسئولان قضایی، اجرایی و بانکی راهکارهای حمایتی اتخاذ و موانع کار آن از سر راه برداشته شود.
یادآور می‌شود در پایان این جلسه ضمن تقدیر از دادستان سابق خاتم، واعظ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب معرفی شد.

انتهای پیام

captcha