اقامه نماز جماعت در ۶۲ مدرسه ابهر با حضور امام جماعت روحانی
کد خبر: 3773869
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

اقامه نماز جماعت در ۶۲ مدرسه ابهر با حضور امام جماعت روحانی

گروه فرهنگی- سرپرست آموزش و پرورش ابهر گفت: در 62 مدرسه این شهرستان نماز جماعت با حضور امام جماعت روحانی و در 44 مدرسه نیز توسط خود معلمان اقامه می‌شود.

اقامه نماز جماعت در ۶۲ مدرسه ابهر با حضور امام جماعت روحانیبه گزارش ایکنا، از زنجان، کریم مسگر جماعت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر شامگاه سه شنبه ۲۷ آذر ماه در جلسه هماهنگی مدیران مدارس ابهر که با رویکرد اقامه نماز در مدارس برگزار شد، با تاکید بر نقش معارف و آموزه‌های دینی در سلامت و امنیت روانی جامعه، اظهار کرد: تکیه بر اصول اعتقادی به ویژه نماز، از بروز و ظهور بسیاری از ناهنجاری‌ها و مفاسد در سطح جامعه جلوگیری می‌کند.
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس ابهر، یادآور شد: در 62 مدرسه شهرستان با حضور  امام جماعت روحانی و در 44 مدرسه نیز توسط خود معلمان نماز جماعت اقامه می‌شود.
وی با بیان این که عوامل اجرایی مدارس باید در برگزاری نماز جماعت پیش‌رو و الگو باشند، ادامه داد: از ظرفیت مساجد محل برای برگزاری نماز جماعت و سایر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی نیز باید بهره گرفته شود.
سرپرست آموزش و پرورش ابهر بیان کرد: خانواده‌ها نیز باید در کنار مدارس بوده و در امر سوق دادن دانش‌آموزان به سمت نماز با آموزش و پرورش همکاری لارم را داشته باشند.
انتهای پیام
captcha