برگزاری جلسه کمیته هیئات مذهبی، روحانیت و مساجد در بندرعباس
کد خبر: 3777323
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

برگزاری جلسه کمیته هیئات مذهبی، روحانیت و مساجد در بندرعباس

گروه فرهنگی- جلسه کمیته هیئات مذهبی، روحانیت و مساجد دهه مبارک فجر با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس برگزار و برنامه این کمیته تشریح شد.

بر گزاری جلسه کمیته هیئات مذهبی، روحانیت و مساجد دهه مبارک فجر در بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان ، حجت الاسلام اسحاق فاضلی پور دوشنبه ۱۰ دی ماه سال جاری در جلسه کمیته هیئات مذهبی، روحانیت و مساجد دهه مبارک فجر در بندرعباس گفت: امروزه همه قدرت‌های جهان که با اسلام دشمنی دارند تصمیم گرفته‌اند تا نور الهی و اسلام را خاموش کنند و در این زمینه از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا اسلام ناب را تخریب کنند.
وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید به گونه‌ای سازماندهی و ساماندهی شوند که توسعه و گسترش معرفت دین و رشد فرهنگی جامعه را به دنبال داشته باشد و انتظار می‌رود که تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی متولی حوزه فرهنگ هماهنگی و همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس تصریح کرد: بصیرت افزایی، تحکیم جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی، و آشنایی نسل جوان و نوجوان با اهداف شوم استکبار در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله محور‌هایی است که در راستای گرامیداشت دهه فجر توسط مبلغان و ائمه جماعات در مساجد تبیین و تشریح می‌شود.

انتهای پیام

captcha