توزیع ۱۳ هزار جلد کتاب «چشمه احکام» در مدارس ابتدایی کرمانشاه
کد خبر: 3777541
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

توزیع ۱۳ هزار جلد کتاب «چشمه احکام» در مدارس ابتدایی کرمانشاه

گروه معارف - بیش از ۱۳ هزار جلد کتاب «چشمه احکام» دوره ابتدایی به‌همت اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه تهیه، چاپ و در مدارس ابتدایی استان توزیع شد.

توزیع 13 هزار جلد کتاب «چشمه احکام» در مدارس ابتدایی کرمانشاه

محبت صیادیان، کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از تهیه و توزیع 13 هزار جلد کتاب چشمه احکام دوره ابتدایی در مدارس استان کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: این تعداد کتاب ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی به‌همت اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان تهیه، چاپ و توزیع شد.
کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: این کتاب دارای 32 صفحه رنگی و مصور است و به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان دوره ابتدایی با موضوع آموزش نماز گردآوری شده است.
صیادیان اظهار کرد: از اهداف گردآوری این کتاب ایجاد انگیزه به کودکان برای خواندن نماز از زمان تحصیل در دوران ابتدایی است.
وی افزود: دانش‌آموزان با مطالعه این کتاب با تمامی احکام و آموزش عملی نماز آشنا می‌شوند.
کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان گفت: این کتاب توسط حمزه کرم‌پور، اردشیر عاطفی‌نیا، کارشناس مسئول و محبت صیادیان، کارشناس اداره قرآن‌، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش کرمانشاه ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی به رشته تحریر در آمده است.
انتهای پیام

captcha