انقلاب اسلامی موجب پیدایش جهش فكری در جهان شد
کد خبر: 3787133
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

انقلاب اسلامی موجب پیدایش جهش فكری در جهان شد

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینكه انقلاب اسلامی الگوی جدیدی به دنیا ارائه كرد، گفت: انقلاب اسلامی، موجب بروز و پیدایش یك جهش فكری در منطقه و جهان شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس، امروز، 14 بهمن‌ماه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و تبریك دهه فرخنده فجر، افزود: ایران اسلامی در آستانه ‌چهل‌سالگی پیروزی انقلاب در اوج اقتدار و بالندگی در منطقه و جهان قرار دارد.
وی بیان كرد: حركت عظیم ملت ایران در سال 57 نشئت‌ گرفته از قیام عاشورا و با تکیه ‌بر اصل خودباوری و خواست مردم كشور بود.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینكه برای اولین بار یك مفهوم و الگوی جدید از امنیت و استقلال، در همه مؤلفه‌ها بدون وابستگی به شرق و غرب ارائه شد، گفت: انقلاب اسلامی، موجب بروز و پیدایش یك جهش فكری در منطقه و جهان شد.
گودرزی‌ چهار عامل ماندگاری انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته را ماهیت دینی انقلاب، وجود رهبری حكیم و فرزانه، وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب و ایجاد امنیت پایدار و توسعه یافته عنوان كرد.
رئیس پلیس فارس گفت: طراحی و معماری پلیس آینده هوشمند، مقتدر، نوآور، عالم، بهره‌مند از فناوری روز، مردم‌دار و خویشتن‌دار است كه باعث افزایش سطح سرمایه اجتماعی پلیس بر اساس اعتمادسازی شده است.
وی به تغییر رویكرد پلیس اشاره كرد و گفت: قبل از انقلاب رویكرد پلیس صرفاً سلبی، با تکیه ‌بر قوه قهریه و تهدید محور بود در حالی كه امروز تلفیق اقدامات سلبی و ایجابی در دستور كار پلیس است.
گودرزی در پایان مهار، کاهش و کنترل جرائم با افزایش اقدامات مبتنی بر پیشگیری انتظامی، توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشی در ناجا، تقویت جایگاه پلیس در عرصه‌ بین‌الملل، افزایش چشمگیر توان رزمی و عملیاتی پلیس و خودکفایی در تأمین و نوسازی تجهیزات پشتیبانی موردنیاز رده‌های عملیاتی را از جمله دستاوردهای پلیس در دوران پس از انقلاب اسلامی عنوان كرد.
انتهای پیام

captcha