خویشتن‌داری و نرمش اخلاق سرلوحه كار پلیس است
کد خبر: 3787915
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

خویشتن‌داری و نرمش اخلاق سرلوحه كار پلیس است

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی فارس گفت: هر چند ماموریت ما نسبت به گذشته دو چندان شده است اما پلیس، خویشتن‌داری و نرمش اخلاق را سرلوحه كار خود قرار داده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 16 بهمن‌ماه در نشست مشترك مسئولان انتظامی و سازمان قضایی نیروهای مسلح، ضمن تبریك ایام‌الله دهه مبارك فجر با بیان اینكه از 2 هزار نقطه تماس با حاكمیت، یك هزار و 600 نقطه آن تماس با نیروی انتظامی است، گفت: هر چند ماموریت ما نسبت به گذشته دو چندان شده است اما پلیس، خویشتن‌داری و نرمش اخلاق را سرلوحه كار خود قرار داده است.
وی بیان كرد: رفتار فردی و اجتماعی كاركنان نیروی انتظامی به معنی واقعی همانا رعایت حقوق شهروندی و رعایت حقوق متهمان است.
گودرزی افزود: با تعامل و هماهنگی خوبی كه بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی وجود دارد موجب شده است كه استان فارس وضعیت امنیتی مناسبی قرار گیرد.
فرمانده انتظامی استان فارس بیان كرد: امروز نیروی انتظامی جامعه محور و پایگاه خود را از مردم می‌داند و این توفیق الهی با تلاش مضاعف كاركنان و دستگاه قضایی حاصل شده است.
رئیس پلیس فارس همچنین یادآور شد: دستگاه قضایی از ایستگاه‌های اثر گذار در تولید امنیت و پشتیبان بی دریغ نیروی انتظامی است.
در ادامه ابوالحسن هاشمی امامزاده، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در فارس با بیان اینكه پلیس لطیف، شریف و ظریف است و بعد از انقلاب رو به رشد بوده و جایگاه واقعی خود را در كشور پیدا كرده است، گفت: پلیس با تلاش‌های شبانه‌روزی و صادقانه توانسته است امنیت مطلوبی كه جایگاه بسیار بالایی دارد را در استان فارس ایجاد كند.
انتهای پیام

captcha