انقلاب اسلامی با بصیرت ولایت فقیه فراگیر شده است
کد خبر: 3788210
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

انقلاب اسلامی با بصیرت ولایت فقیه فراگیر شده است

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با رهبری بابصیرت مقام معظم رهبری، به برکت خون شهدا و پشتوانه مردمی فراگیر شده است، گفت: انقلاب اسلامی منسوب به ولایت فقیه، امامت و اهل بیت(ع) است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، امروز، 17 بهمن‌ماه در همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی که در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار شد، با بیان اینکه خدا به برکت قرآن برترین نعماتش را در اختیار بشر قرار داده است، اظهار کرد: قرآن کتاب انسان‌ساز است که اگر ما رفتار و اخلاق خود را با قرآن تراز نکنیم، شکست می‌خوریم.

وی با بیان اینکه تمسک به قرآن و عترت جامعه را از آسیب‌ها دور می‌کند، افزود: تمسک به قرآن ما و جامعه را به رستگاری می‌رساند.

آیت‌اله پروایی با بیان اینکه شهدای ما در همین جلسات قرآنی پرورش یافته‌اند، گفت: ما همه مدیون انقلاب هستیم، منکر وجود مشکلات و کاستی‌ها نیستیم اما انقلاب اسلامی برای ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گاهی که با طلبه‌های آفریقایی و پاکستانی درخصوص تأثیرات انقلاب اسلامی سوال می‌کنیم، می‌گویند انقلاب شما به ما در دنیا عزت داد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با رهبری با بصیرت مقام معظم رهبری، به برکت خون شهدا و پشتوانه مردمی فراگیر شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی منسوب به ولایت فقیه، امامت و اهل بیت(ع) است.

یادآور می‌شود، در پایان از 75 فعال قرآنی پس از انقلاب نسبت به ترویج و آموزش قرآن اهتمام داشتند و در مسابقات ملی و بین‌المللی حائز مقام شدند، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha