برگزاری کارگاه آموزشی کانون‌های فرهنگی در سقز
کد خبر: 3795015
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

برگزاری کارگاه آموزشی کانون‌های فرهنگی در سقز

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز از برگزاری کارگاه آموزشی کانون‌های فرهنگی استان کردستان در روز پنج‌شنبه، ۱۶ اسفندماه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری کارگاه آموزشی کانون‌های فرهنگی استان کردستان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره توانمند مسئولان و دبیران کانون‌ها و کمک به جریان‌سازی فرهنگی توسط آنها است.
وی افزود: این کارگاه با حضور دو استاد کشوری حجت‌الاسلام حسین‌آبادی، مدیر و طرح‌نویسی فرهنگی و غلام‌رضا حسین‌نژاد مهارت‌های برقراری ارتباط روز پنجشنبه، 16 اسفند برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رازیانی نگرش‌سازی، راهبرد سازی، راهکارسازی را از جمله مراحل آموزشی ذکر و بیان کرد: این دوره آموزشی یک روزه و به مدت هشت ساعت خواهد بود.
وی بیان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی بیگانگان این سازمان در نظر دارد تا از هر فرصتی در جهت ارتقای کمی و کیفی سطح معلومات و اطلاعات و توانمندسازی مجموعه‌های فرهنگی خویش گام‌های مفید و مؤثری را بردارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز اعلام کرد: کانون‌های فرهنگی - تبلیغی یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات است که به صورت مردمی در حال فعالیت هستند.
وی بیان کرد: سازماندهی و تعمیق فعالیت های اعضای کانون ،شناسایی استعدادها و رفع نیاز‌ های فرهنگی، افزایش آگهی‌های فرهنگی، ایجاد شور و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین برنانه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است.
حجت‌الاسلام رازیانی در پایان یادآور شد: مجوز فعالیت کانون‌های فرهنگی تبلیغی از سوی اداره تبلیغات اسلامی صادر می‌شود که شهرستان سقز دارای فعال ترین و بیشترین کانون در سطح استان است.
انتهای پیام

captcha