ایجاد اشتغال برای ۳۸ هزار نفر در آذربایجان غربی
کد خبر: 3796432
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
طی سال جاری صورت گرفت؛

ایجاد اشتغال برای ۳۸ هزار نفر در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال برای بیش از ۳۸ هزار نفر در استان اشتغال ایجاد شده که رشد بسیار خوبی را نشان می‌دهد.

ایجاد اشتغال برای ۳۸ هزار نفر در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱۸ اسفند ماه، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: امسال درخواست‌های خوبی از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان صورت گرفته و اشتغال خوبی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: سال گذشته برای 25 هزار نفر در استان اشتغال ایجاد شده بود که امسال برای بیش از 38 هزار نفر اشتغال ایجاد شده و رشد بسیار خوبی را نشان می‌دهد.
شهریاری یادآور شد: همکاری‌های بین‌المللی در استان درحال گسترش بوده و تفاهم‌نامه‌های خوبی به امضا رسیده و زمینه خواهرخواندگی ارومیه با یکی از استان‌های چین نیز فراهم شده و بودجه نسبت به سال گذشته از تخصیص خوبی برخوردار بوده و علی‌رغم مشکلاتی که امسال داشتیم، سهم استان به خوبی تخصیص یافته است.
استاندار آذربایجان غربی در رابطه با آمایش سرزمینی استان، افزود: نقشه راه توسعه استان از طریق این آمایش سرزمینی صورت می‌گیرد و اگر آمایش سرزمین به درستی انجام شده و در استان اجرا شود، قطعا آینده خوبی برای استان می‌توان متصور شد.
انتهای پیام

captcha