نشست مشترک رؤسای قرآنی غرب کشور برگزار شد
کد خبر: 3807074
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

نشست مشترک رؤسای قرآنی غرب کشور برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست مشترک رؤسای قرآنی ادارات امور قرآنی غرب کشور، امروز، ۸ اردیبهشت به میزبانی کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز، 8 اردیبهشت در حاشیه برگزاری نشست رؤسای قرآنی ادارات قرآنی استان‌های غرب کشور در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: این نشست با حضور رؤسای ادارات قرآنی غرب کشور و با محور بررسی برنامه‌های قرآنی شش ماه اول سال‌جاری به میزبانی کردستان برگزار شد.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های مورد بحث در این نشست درخصوص بودجه‌های قرآنی ادارات قرآنی و برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارند.
رئیس اداره امورقرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که این نشست دنبال می‌کند در بحث اجرایی فعالیت‌های قرآنی به ویژه در غرب کشور است که نیازمند به تجمیع نظرات رؤسای قرآنی برای رسیدن به هدفی مشترک در راستای ارتقاء فعالیت‌های قرآنی دارد.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: تحقق و انسجام برنامه‌های قرآنی در مناطق مشترک اصلی است که باید در مسیر اعتلای برنامه‌های قرآنی در نظر گرفت.
وی تصریح کرد: مدت‌ها است که در تمام جلسات قرآنی بر این مطلب تأکید داریم که برای تحقق انسجام فعالیت‌های قرآنی کشور باید هماهنگ و منسجم و راهبردی عمل کنیم که باید عملا در دستور کار قرار گیرد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه افزود: معتقدیم که فعالیت‌های قرآنی باید مردم را به سمت‌وسوی زندگی قرآنی پیش ببرد اما آیا تا بحال اینگونه در اجرای برنامه‌ها عمل کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام محمدی گفت: یکی از اهداف مهمی که نشست رؤسای قرآنی ادارات قرآنی پیگیری می‌کند ایجاد هماهنگی بین مناطق در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی است.
انتهای پیام

captcha