امنیت پایدار، زیربنای رونق تولید و پیشرفت اقتصادی است
کد خبر: 3807763
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

امنیت پایدار، زیربنای رونق تولید و پیشرفت اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت، امنیت پایدار را زیربنای تولید و پیشرفت اقتصادی عنوان کرد و خواستار تولید، حفظ و گسترش امنیت پایدار در سطح جامعه شد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در جمع کارکنان با یادآوری نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، امنیت پایدار را زیربنای تولید و پیشرفت اقتصادی عنوان کرد و خواستار تولید، حفظ و گسترش امنیت پایدار در سطح جامعه شد.
وی با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه اقتدار و مهربانی نیروی انتظامی دو عنصرمکمل یکدیگر هستند، گفت: به گونه‌ای رفتار کنید که مردم با دیدن شما احساس آرامش و امنیت داشته باشند و هنجارشکنان نیز با دیدنتان لرزه بر اندامشان بیفتد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه دشمن توان مقابله رودررو را ندارد، افزود: دشمن قصد دارد از طریق اخلال در نظام اقتصادی و به خطر انداختن امنیت موجود به اهداف خود که همان از بین بردن جمهوری اسلامی ایران است، دست پیدا کند.
زراعتیان خطاب به فرماندهان، مدیران و کارکنان تاکید کرد: با اهتمام ویژه به انجام وظیفه و خدمت در حوزه ارتقای امنیت، برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی و با تدابیر لازم و عزمی جدی‌تر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گام بردارید.
این مقام انتظامی، رفتار مقتدرانه توأم با اخلاق را یکی از عوامل موفقیت پلیس دانست و گفت: کارکنان انتظامی ضمن برخورد قانونمند ومقتدرانه در اجرای مأموریت‌ها، باید این اقتدار توام با رأفت اسلامی را حفظ و آن را گسترش دهند تا مطابق فرامین مقام معظم رهبری به یک پلیس ایده‌آل در تراز جمهوری اسلامی ایران دست یابند.
رئیس پلیس شهرستان مرودشت در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ناجا اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ماست که از ناامن شدن فضای مجازی که موجب ضرر و زیان به مردم است جلوگیری کنیم و اجازه هرگونه قدرت‌نمایی از طریق شبکه‌های مجازی را ندهیم.
زراعتیان در پایان بار دیگر به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در خصوص جلوگیری از قاچاق کالا و ارز که از موانع رونق تولید است، هم اشاره کرد و گفت: با تمام تلاش و کوشش در این راستا گام بردارید و با جدیت موضوع قاچاق کالا را دنبال کنید.
انتهای پیام

captcha