2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد
کد خبر: 3808272
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از غبارروبی و عطرافشانی دو هزار و 94 مسجد شهرستان سنندج با حضور مردم متدین این شهر خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با نزیدک شدن به ماه پر برکت و فضیلت رمضان تمام مسلمانان خود را برای وردود به این ماه آماده می کنند.
وی افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی سنندج همزمان با سراسر کشور امروز کار غبار روبی و عطرافشانی مساجد، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی، سنندج را با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی انجام داده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به حضور خودجوش مردم سنندج در این امر خیر عطرافشانی مساجد سنندج، عنوان کرد: مراسم نمادین غبارروبی و عطرافشانی مساجد سنندج در مسجد جامع با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی انجام شد.
وی عنوان کرد: هر سال در دهه آخر ماه شعبان مساجد و اماکن متبرکه در جای جای ایران اسلامی با کمک مردم و هیات امنای مساجد غبار روبی و عطر افشانی شده و برای میزبانی از ماه ضیافت الهی آماده می‌شوند.
حجت الاسلام کاوه با اعلام اینکه بندگان خاص خدا مأامور آبادانی و عمران مساجد می‌شوند، یادآور شد: حضرت ابراهیم و اسماعیل(علیهم السلام) از انبیا الهی هستند که مامور بازسازی خانه خدا و خدمتگزاری به نمازگزاران شدند در این راستا ما هم باید سیره اولیای الهی را سرلوحه کار خود قرار داده و تا آنجا که توان داریم در خدمت مومنان و نمازگزاران باشیم.

2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد2094 مسجد سنندج غبارروبی و عطرافشانی شد
انتهای پیام

captcha