موفقیت پلیس نیازمند توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است
کد خبر: 3809741
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

موفقیت پلیس نیازمند توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است

گروه اجتماعی ـ امام جمعه مرودشت با بیان اینكه موفقیت پلیس بعد از چهل سالگی انقلاب، پیروی از بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: برای دستیابی به پلیس طراز جمهوری اسلامی باید این بیانیه در دستور كار قرار گیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، محفل انس با قرآن با حضور حجت‌الاسلام مهدی آقایی امام جمعه مرودشت، فرمانده نیروی انتظامی، رؤسای عقیدتی ـ سیاسی و جمعی از كاركنان فرماندهی انتظامی مرودشت امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در میدان صبحگاه ستاد این نیرو برگزار شد.
حجت‌الاسلام آقایی، امام جمعه مرودشت در این مراسم معنوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره نیروی انتظامی که فرمودند ناجا ویترین نیروهای مسلح و نظام مقدس اسلامی است، افزود: امروز خوشبختانه نیروی انتظامی جایگاه خود را حفظ کرده که لازم است برای ارتقا این جایگاه تلاش کرد.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بعد ازچهل سالگی یک بیانیه‌ای را تحت عنوان بیانیه گام دوم مطرح کردند، یادآور شد: مردم و خصوصاً جوانان باید با دقت این بیانه را جدی گرفته و در سر لوحه کار خود قرار دهند.
آقایی، موفقیت پلیس بعد از چهل سالگی انقلاب را پیروی از این بیانیه بر شمرد و گفت: برای اینکه به یک پلیس در طراز جمهوری اسلامی تبدیل شوید باید بند بند این بیانیه را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به آن توجه کنید.
وی، خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی را از نکات کلیدی بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی جمهوریت و اسلامیت ایران را در کنار هم قرار داد لذا باید فرامین مقام معظم رهبری برای ایجاد پلیس در طراز انقلاب اسلامی همواره مدنظر قرار گیرد.
امام جمعه مرودشت در ادامه با توجه به بیانات رهبری در تاکید بر معنویت و اخلاق در زندگی روزمره افزود: رفتار و اخلاق کارکنان نیروی انتظامی همراه با ایثار و توکل باعث خواهد شد تا مأموریت‌های محوله با موفقیت انجام شود که در این راستا نیز وظیفه حکومت برای رشد معنویت و اخلاق فراهم کردن زمینه آن، همکاری با نهادهای اجتماعی و برخورد هوشمندانه با موانع و مشکلات است.
آقایی تأكید كرد: خوشبختانه امروز پرچم نیروی انتظامی بالاست و حمایت رهبری و مردم را پشت سر خود دارد و روزبه روز نیز به اقتدار نیروی انتظامی افزوده می‌شود.
انتهای پیام

captcha