اجرای سند 2030 در مدارس آثار مخربی بر دانش‌آموزان و خانواده‌ها دارد
کد خبر: 3810624
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

اجرای سند 2030 در مدارس آثار مخربی بر دانش‌آموزان و خانواده‌ها دارد

گروه فعالیت‌های قرآنی- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اجرای سند 2030 در مدارس علاوه بر تاثیرات منفی بر روی دانش‌آموزان، آثار مخربی بر خانواده‌ها نیز خواهد داشت.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان در محفل انس با قرآن و همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم و فعالان شهرستان سنندج که امروز، 21 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مجتمع نور سنندج برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت است که می‌تواند زمینه تقوا را برای مؤمنین فراهم آورد.
وی با اشاره به فواید جسمی و روحی روزه برای انسان‌ها، افزود: یکی از برکات ماه مبارک رمضان به خاطر نزول قرآن کریم در این ماه است که ارزشمندترین مسائل در آن بیان شده است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی از تلاش و زحمات مسئولان آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ قرآن، نماز و عترت بین دانش‌آموزان تقدیر و عنوان کرد: اجرای مسابقات قرآن و نماز در بین دانش آموزان می‌تواند سبک زندگی ایرانی- اسلامی را ترویج دهد.
وی با بیان اینکه بیشتر پیشرفت‌های پزشکی، علمی، مسائل دفاعی در طول چهل سال گذشته مرهون تلاش و زحمات آموزش و پرورش است، بیان کرد: مسئولان تعلیم و تربیت باید در زمینه مختلف علمی، آموزشی، دینی و... بیش از پیش تلاش کنند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انسان‌های خداشناس و اثربخش تربیت می‌کند؛ اعلام کرد: مواظب باشیم که دشمنان کاری نکنند که بخواهند سبک زندگی ما را تغییر دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سبک زندگی دانش‌آموزان را بر اساس قرآن، دین و اسلام و معنویت بنا می‌کند؛ گفت: اساس سند تحول بنیادین، تربیت انسان باتقواست.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اجرای سند 2030 در نظام‌های آموزشی دنیا گفت: این سند نباید در مدارس ما اجرایی شود چراکه به دنبال این است که فرهنگ غرب را در سبک زندگی نوجوانان ما حاکم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: اجرای سند 2030 در مدارس علاوه بر تاثیرات منفی بر روی دانش آموزان، آثار مخربی بر خانواده‌ها نیز خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha