رقابت ۱۸۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف بروجرد
کد خبر: 3818747
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

رقابت ۱۸۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن‌ کریم در بروجرد با شرکت ۱۸۰ نفر در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد در امامزاده قاسم(ع) بروجرد برگزار می‌شود.

رقابت ۱۸۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف بروجردحجت‌الاسلام علی ارکبان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، به رقابت ۱۸۰ نفر از بانوان و آقایان در مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم این شهرستان اشاره کرد و گفت: در مسابقات امسال تاکنون ۱۸۰ نفر به‌صورت حضوری در اداره اوقاف این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: شرکت‌کنندگان طی دو روز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد در امامزاده قاسم(ع) شهرستان بروجرد با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
ارکبان ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج، 10، بیست و سی جزء قرآن، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی در بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به حضور داوران غیربومی در این دوره از مسابقات قرآنی، گفت: به‌دلیل رقابت نزدیک و حساس متسابقان از داوران غیر بومی دعوت شده که این داوران از داوران ممتاز قرآنی استان مرکزی است.
رئیس اوقاف و امور خیریه لرستان اضافه کرد: در بخش بانوان ۸۰ نفر و در بخش آقایان یک‌صد نفر ثبت‌نام کرده که مسابقات بانوان روز پنج‌شنبه، ۲۲ خرداد و مسابقات آقایان روز پنج‌شنبه، ۲۳ خرداد در حسینیه امامزاده قاسم(ع) بروجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha