اجرای طرح‌های «حیات طیبه» و «ثقلین» در الشتر
کد خبر: 3823103
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

اجرای طرح‌های «حیات طیبه» و «ثقلین» در الشتر

گروه فرهنگی ــ طرح «حیات طیبه» ویژه نوعروسان الشتری و طرح قرآنی «ثقلین» ویژه دانش‌آموزان دختر توسط مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر اجرا می‎شود.

اجرای طرح‌های «حیات طیبه» و «ثقلین» در الشتربه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی مدرسه علمیه بنیت‌الرسول(س) الشتر، طرح «حیات طیبه» با هدف ارائه مهارت‌های زندگی به نوعروسان الشتری زیر نظر اساتید و بانوان طلبه مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) در شهرستان الشتر اجرا می‎شود.
اکرم قنبری، مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر در این رابطه، ارائه مهارت‌های زندگی برای تشکیل خانواده و موفقیت در نقش همسری را بسیار بااهمیت دانست و گفت: در این راستا اساتید و طلاب مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر مشاوره‌های فرهنگی و خانوادگی را تحت عنوان طرح «حیات طیبه» به نوعروسان ارائه می‎دهند.
وی در ادامه از اجرای طرح قرآنی «ثقلین» ویژه دانش‌آموزان دختر شهرستان الشتر خبر داد و افزود: این طرح نیز با هدف آموزش روخوانی، روان‌خوانی و مهارت‌های زندگی به‌صورت داستان با الگوگیری از سیره اهل‌ بیت(ع) و همچنین بازی‌های فکری برای دانش‌آموزان پیش‌دبستانی تا پایه هشتم در طول دوره تابستان، زیر نظر بانوان طلبه برگزار خواهد شد.
مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر در ادامه با اشاره به این‌که در طول دوره تابستان فعالیت‌های هنری نیز برای طلاب و عموم بدون محدودیت سنی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: طرح تابستانه «هنر انگشت» با هدف آموزش هنرهای عروسک‌سازی و بافتنی تابستان، در مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر برگزار خواهد شد.
قنبری با اشاره به فعالیت تبلیغی مستمر بانوان طلبه و مبلغ در جامعه، گفت: فعالیت تبلیغی بانوان باید با اخلاص و سعه‌صدر صورت گیرد تا شاهد تعمیق باورهای اعتقادی و استحکام بنیان خانواده در جامعه باشیم.

انتهای پیام

captcha