فعالیت ۴۵ کانون و دارالقرآن آموزش و پرورش لرستان در تابستان
کد خبر: 3825764
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

فعالیت ۴۵ کانون و دارالقرآن آموزش و پرورش لرستان در تابستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اموزش و پرورش لرستان گفت: ۴۵ کانون فرهنگی و تربیتی و دارالقرآن در سطح آموزش و پرورش لرستان در طول تابستان فعال هستند و کلاس‌های اوقات فراغت را برگزار می‌کنند.

فعالیت ۴۵ کانون آموزش و پرورش لرستان در تابستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، امروز سه‌شنبه، هجدهم تیر در نشست شورای فرهنگ عمومی لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، کانون‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش لرستان را فرصتی مغتنم برای تعمیق باورهای دینی در دانش‌آموزان و جوانان برشمرد و اظهار کرد: ۴۵ کانون فرهنگی ـ تربیتی و دارالقرآن‌ در ایام تابستان فعالیت دارند و مشغول برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت هستند.
وی با ذکر این مطلب که زیرساخت‌های جامعه باید مطابق با فرهنگ روز در شورای فرهنگ عمومی بنا گذاشته شود، ادامه داد: باید ارزش‌های دینی و اصول و آداب و سنن نیکو و در چارچوب خاص تدوین شود.
زینی‌وند مقدم محور اقدامات و فعالیت‌های آموزش و پرورش را سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اعلام کرد و یادآور شد: در این سند شش ساحت برای دوره‌های تحصیلی تعریف شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان هدف از اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را رشد انسان کامل برشمرد و گفت: الگوهای عینی و عملی دانش‌آموزان ائمه هدی و بزرگان دین هستند.
وی با ذکر این مطلب که در برنامه‌های پرورشی، فرهنگی و دینی و تمام فرآیندهای تعلیم و تربیت یک پیوست تربیتی وجود دارد، ادامه داد: برنامه‌های مذهبی، مناسبتی و دینی در چارچوب کمیته همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه تدوین می‌شود.
زینی‌وند مقدم ضمن اعلام آمادگی همکاری با مجمع جهانی شیعه‌شناسی، ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی و دارالقرآن فعال هستند علاوه‌بر این برای ارتقای آگاهی دبیران برای شیعه‌شناسی نیز همکاری خواهیم داشت‌.

انتهای پیام

captcha